Direktlänk till inlägg 10 juni 2008

Maybe you could educate my mind

Av AnCatDubh - 10 juni 2008 18:11

Gnnnnnwh. Är lika begåvad som Fluff, jag lyckades ta bort ett jättedjupt och jättemeningsfullt inlägg.


Nu har jag hur som helst sommarlov. Så typ ja, det är väl bra. Jag har chips som jag måste försöka låta bli att äta till om typ en halvtimme när det är mat. Gnnnnnnwh där också; jag är inte bra på att stå emot chips.


Imorgon ska jag kanske till Gröna Lund med Jenny och Cilla. Men jag måste betala åkbandet själv (har kort så jag betalar nada i inträde) och jag är typ fattig. Usch. Ska i alla fall kolla priser på hemsidan, har 10 procent på åkband för att jag har grönankort. Om jag inte har råd, vem vill socca?


Till Fluff: DVD:erna yao. När kan jag lämna tillbaka dem...?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AnCatDubh - 26 juni 2008 23:31

... eller "jag kollar på Härskarringen". Första filmen idag yao.   Imorgon kommer Jenny och Cilla och jag är hyper. Kommer vakna imorgon bitti vid halvfemsnåret och undra vad i helvete klockan är. Sen kommer jag bli deprimerad för att det är mer än ...

Av AnCatDubh - 25 juni 2008 17:25

*andas andas andas* Det finns nyheter som är väääldigt trevliga. Och basister som var coolaste humorn; "When do you think the album is finished?"Adam: "I think... when it's in the shops."...

Av AnCatDubh - 23 juni 2008 20:36

Saker man lär sig genom att bo i min familj: -          Spendera 80 % av din tid utomhus, trots att det är iskallt och du är en kvart ifrån urinvägsinfektion. -          Lista ut när det är middag och kvällsmat själv, även fast ingen har sagt ett ant...

Av AnCatDubh - 22 juni 2008 16:34

Seriöst, Sasukes face efter att Naruto och hans shadow replications drar på toan...     ...

Av AnCatDubh - 17 juni 2008 22:10

Är det bara jag som tycker att Moulin Rouge är allmänt... dålig...?     ...

Presentation

Omröstning

Det var en gång ett äpple och två halva sniglar (snigel A och snigel B). Vilken snigel kommer först fram till äpplet?
 Snigel A
 Snigel B
 Batman
 En älg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards