Alla inlägg den 5 juni 2008

Av AnCatDubh - 5 juni 2008 19:34

Detta deprimerande program sitter jag av okänd anledning just nu fastklistrad vid. Anna Skippers ansikte skrämmer mig en aning efter dessa kvällar då jag ångestfyllt lyssnat på hennes predikningar. Det är nästan att jag känner mig en aning träffad.

Hm.

Jag skiter dock i det. Äter popcorn. Mums.

Fuck you, Anna.


Diskuterar betyg och gymnasium med Erika över nutidens tekniska under även kallat MSN. Hoppas som fan att jag har höjt mina betyg den här terminen. Ska pluggish som fan nästa år, jag dör om jag inte kommer in på samhällskunskap med inriktning på språk. Planerar att fortsätta med franskan, plugga latin och teckenspråk och kanske även grekiska.


Bör man tänka på sånt här när det är fyra dagar kvar till skolavslutningen?

Av AnCatDubh - 5 juni 2008 19:18

Hur mycket du än försöker så kommer du inte fatta skämtet i rubriken om du inte är U2-fan. Tjoho.

Haley har ny blogg hur som helst. Cred till Fluff för att hon övertygade mig till det, och lite mer cred för att jag är typ cheer uppad nu, sedan nyss nämnda Fluff just jämförde sig själv med en ärta. Tracka inte på mig för att jag umgås med psykfall.

I alla fall så ska jag typ tala om vad jag gör nu och gjorde idag.

Jag svettas kopiöst och vill helst gå in till svalheten. Men jag har faktiskt gett efter för kvinnligheten genom min avslutningsklänning och känner att det kan vara värt att sola till avslutningen. Okej att klänningshelvetet är svart men jag har seriöst aldrig klänning. I'm falling for the grupptryck.

Hur som helst så fick jag bedöma ett antal brunhetstävlingar mellan Christina och Aleksandra idag. Christina är fast besluten att bli brunare än nyss nämnda Aleksandra, frågan är vem som vinner. Christina ska sola solarium hela helgen. Min gissning är att hon på skolavslutningen kan liknas vid en och annan rödbeta, eller min rygg efter samarbetsbanan i torsdags.

Hm.
Jag måste vara världens sämsta bloggare/erska (Finns det feminin form av bloggare? Kolla upp).

Och jag vet att mitt bloggnamn är fail men det är en U2-låt och jag är Sveriges största U2-fan och typ ja, Edge är bäst och så... så ja.

Nu ska jag fortsätta SVETTAS. Tänker skriva någonting filosofiskt och smart senare, när jag inte känner hur jag nästan sitter fast i stolen pga min utsöndrande kroppsvätska som limmar fast mig vid dynan. Trevlig kväll. Jag rekommenterar att ni inte tänker på föregående mening när ni äter middag.

Svettsvettsvett.

Förlåt.

Presentation

Omröstning

Det var en gång ett äpple och två halva sniglar (snigel A och snigel B). Vilken snigel kommer först fram till äpplet?
 Snigel A
 Snigel B
 Batman
 En älg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards