Alla inlägg den 7 juni 2008

Av AnCatDubh - 7 juni 2008 23:11

Sitter och kollar helt orekslöst på Den gröna milen medan jag väntar på kommentarer på dikta.se. Har typ noll procent inspiration till nästa del i min novell yao, så jag har bett om hjälp men ingen förbarmar sig över mig. Fuck alla.


Jag känner mig pessimistisk.


Jag gillar min blogg förresten, man får fewtmycket besökare till skillnad från blogg.se och såna fär amatörställen (-.-). Idag har jag 29 besökare (men rekordet var igår, hehe, över 30). Dessutom vet ingen i min familj om den här bloggen så jag kan faila på dem om jag vill.


Vad ska jag göra imorgon då? Är fan orkeslös. Jag tror jag ska fortsätta kolla U2-DVD:er och sen ringa nån social människa. Hm. Daniel maybe?

Äh, vänta, han är hos sin pappa far far away, så fuck honom också (yes please o.o)


Nu ska jag typ sova. Jag orkar inte sitta uppe ocxh vänta på bättre tider. Kan sova på saken homies. Nighty night!

Av AnCatDubh - 7 juni 2008 16:20

Cilla tog över min säng inatt (själv fick jag få plats bäst jag kunde) och nu har jag överlämnat henne åt den snälla busschauffören som lovade att han skulle köra henne till Nemo. Tänker låta Fluff pusta ut genom att kolla på U2-DVD:erna som jag lånade av henne för... eh... länge sen. Och så lämnas de tillbaka på måndag. Vat ay jinies aj äm.


ETT. TVÅ. TRE. FJORTON. DON'T ASK.

Presentation

Omröstning

Det var en gång ett äpple och två halva sniglar (snigel A och snigel B). Vilken snigel kommer först fram till äpplet?
 Snigel A
 Snigel B
 Batman
 En älg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards