Alla inlägg den 10 juni 2008

Av AnCatDubh - 10 juni 2008 18:50

Pappa frågade just om jag saknade skolan, så jag sa att ja, jag kommer inte ha ett skit att göra på två månader. Hans kommentar var: "Men stick ut och jogga då." Jag var halvvägs uppför trappan och hörde fel. "Men stick ut och paddla kajak då", lät det som att snubben sa. Jag riktigt kunde se mig själv med en kajak över axeln, nervandrandes mot Brosjön.

Av AnCatDubh - 10 juni 2008 18:11

Gnnnnnwh. Är lika begåvad som Fluff, jag lyckades ta bort ett jättedjupt och jättemeningsfullt inlägg.


Nu har jag hur som helst sommarlov. Så typ ja, det är väl bra. Jag har chips som jag måste försöka låta bli att äta till om typ en halvtimme när det är mat. Gnnnnnnwh där också; jag är inte bra på att stå emot chips.


Imorgon ska jag kanske till Gröna Lund med Jenny och Cilla. Men jag måste betala åkbandet själv (har kort så jag betalar nada i inträde) och jag är typ fattig. Usch. Ska i alla fall kolla priser på hemsidan, har 10 procent på åkband för att jag har grönankort. Om jag inte har råd, vem vill socca?


Till Fluff: DVD:erna yao. När kan jag lämna tillbaka dem...?

Presentation

Omröstning

Det var en gång ett äpple och två halva sniglar (snigel A och snigel B). Vilken snigel kommer först fram till äpplet?
 Snigel A
 Snigel B
 Batman
 En älg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards