Alla inlägg den 8 juni 2008

Av AnCatDubh - 8 juni 2008 20:30

Vi ska alla vara mycket glada att tv4 inte visar Parlamentet ikväll för det skulle krocka med nån kortfilm på ettan klockan 20.45


Haley gör reklam:

Nån snubbe är tillsammans med en annan snubbe och kommer han ut så kommer han dö.


Det är tur att jag läser Bloggkungens blogg, annars skulle jag aldrig få reda på såna här gaygrejer, faghag som jag är (och antagligen Sveriges största också).


För övrigt har jag sysslat alldeles för mycket med U2 idag, jag tycker mig hela tiden höra introt till någon New year's day nerifrån vardagsrummet.

Av AnCatDubh - 8 juni 2008 18:36

ALLA MÅSTE ERKÄNNA ATT BEN OCH MICHAEL ÄR SÖTA! O.O


Av AnCatDubh - 8 juni 2008 18:31

{{ projectrevolution.blogg.se ; i see right through what's killing you sa:

REDAN NU ÄR JU KILLARNA STARKARE ÄN OSS HAHHAHAHHA!!! OM EN KILLE HÅLLER I MIG KOMMER JAG INTE LOSS HUR MKT JAG ÄN FÖRSÖKER XDD TÄNK OM DET KOMMER NÅN FULLVUXEN MAN OCH DRAR IN OSS I EN BIL?! VI HAR INTE EN JÄLVA CHANS HAHAHHAHAHAHHA


Men det menar du inte, Fluff?!

Av AnCatDubh - 8 juni 2008 16:36

Jag är på toppen av min kreativitet idag. Hittade nåt random linne i garderoben och började skriva failiga saker på den. Det blev en del U2-relaterat också.

...

Okej, allt har med U2 att göra.

Råkade skriva R när det skulle vara P i Explorer men dolde det mycket (o)skickligt med ett hjärta o.o jag suger.


PS: Ni vet de som kommenterar ett inlägg med orden: "Hoppas du får en trevlig dag" bara för at ha nåt att skriva, så att ägaren till bloggen där kommentaren i fråga publiceras ska komma och glo på deras bloggar? Jag har det levande beviset på att såna bloggare aldrig läser inläggen de kommenterar. Läste just det här:

Bloggare: Jag vaknade upp imorse och var JÄTTESJUK! Känner mig helt HEMSKT och FÖRFÄRLIG, mår SKITDÅLIGT!

Kommenterare: Hoppas du får en trevlig dag! :)


... FTW?!

Presentation

Omröstning

Det var en gång ett äpple och två halva sniglar (snigel A och snigel B). Vilken snigel kommer först fram till äpplet?
 Snigel A
 Snigel B
 Batman
 En älg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards